Wednesday, February 13, 2013

Cried.


Assalamualaikum WBT bloggers sekalian

Alhamdulillah, finally I got the chance to update my blog. Well.. today more kepada luahan perasaan sebenarnya. 
Sejujurnya, form four ni lagi tough daripada form three. Lagi mencabar. Awal awal lagi dah kena push. Tak boleh main main.

"FORM FOUR BUKAN TAHUN HONEYMOON." kepala dia nak honeymoon

Aku chapter 3 chemist pun dah tetunggang-tonggeng buat,mana sempat nak bercinta. Cari boyfriend pun tak sempat.

Sampaikan one day waktu tengah buat Bio, sebabkan tak beli lagi reference book, dahlah buku teks tu tak lengkap sampai nangis nangis dekat mama.

Cengeng gila. Form three pun aku tak nangis tau.

Dahlah sakit haritu relaps balik, and kena makan ubat balik. Dugaan gila.

Dunia. Dunia. Dunia.

Aku tak tahulah tapi disebabkan mengejar waktu sangat, Ibadah yang punyalah semangat kata nak istiqamah bagai terbengkalai macam tu jer.

Lepas tu makin banyak buat dosa

Makin banyak cakap pasal benda lagha.

Makin banyak kutuk orang.

Makin banyak makan.

Makin pentingkan dunia dari kehidupan Akhirat yang forever and ever.

Aku lupa. Aku malu. Rasa nak cekik diri sendiri.

Aku sampai terfikir nak couple padahal dulu aku yang marah kalau kawan aku ada yang couple.Teruk.

Tipu gila tak admire orang but somehow dulu takderlah terfikir nak buat macam tu. Sedih kau tau. Boleh siapkan tissue cepat.

wuuuuu T.T

Nasib baik Dia sedarkan diri ni. Dahlah pelupa. Marilah sama sama kita muhasabah diri. we'olls not perfectkan? So let's saling mengingati and antara satu sama lain.

Assalamualaikum and thanks for reading wkwk :3

No comments:

Post a Comment